BEYNİ ÇELIŞTIRIR

Bal, beynin çalışmasını kolaylaştırır, düşünceye mükemmellik kazandırır.

 

BALIMIZ SERTİFİKALIDIR

Ballarımız ORSER tarafından sertifikalandırılmıştır. Güvenle sevdiklerinize yedirebilirsiniz.

 

SİPARİŞ EDİN

Dostlarınıza, Ailenize vede kendinize hemen ORGANİK BAL sipariş edin.

 

ORGANİK BAL NEDİR?

Bal nedir ? Organik bal nedir ? Bal neden donar ? Çoçuklar nezaman bal yemeli ?
Organik Bal BAL BALLI SÜTÜN YARARLARI
BALLI SÜTÜN YARARLARI
share

Uzman Dr. Hüsnü Yeşil, çocuklara bir bardak sütün bir tatlı kaşığı bal katılarak verilmesi halinde öksürüğe çok iyi geleceğini kaydetti.

Bunun çocukların daha iyi uyumalarını sağlayacağını söyleyen Dr. Yeşil, "Sütün içinde bulunan yağ asitleri çocuğun beyin gelişimi için çok önemlidir. Çocuklukta ve gençlikte güçlü kemikler için de süt vazgeçilemez bir besin kaynağıdır. Süt, kışın çocukların ağız kenarlarında görülen yaralara da iyi gelir." dedi. Dr. Hüsnü Yeşil, Hacettepe Üniversitesi'nin yaptığı bir araştırmaya göre bir bardak sütün 5-6 yaşındaki bir çocuğun günlük besin ihtiyacının yarısını karşıladığının tespit edildiğini dile getirdi. Bir bardak sütle B12 vitamininin yüzde 98'inin, fosforun yüzde 55'inin, kalsiyumun yüzde 52'sinin, B2 vitamininin yüzde 44'ünün karşılandığını kaydeden Yeşil şu bilgileri verdi: "Bu çok değerli besinden çocuklarımızı mahrum etmemeliyiz. Yaz aylarında çocuklar dondurma gibi besinlerle sütten faydalanıyor. Ancak kış aylarında dondurma tüketimi azalıyor. Bu bakımdan özellikle bu soğuk kış günlerinde çocuklarımıza iyi ve dengeli beslenmesi ve vücut direncinin artması için mutlaka süt içirmeliyiz. Sade sütü sevmeyen çocukların süt içmesini özendirmek için kakao ve çikolata katılabilir.

Sütle kilo verebilirsiniz

Ailelere çocuklarına örnek olmaları bakımından süt içmeleri çağrısında bulunan Dr. Hüsnü Yeşil, şunları söyledi: "Süt obezite ve kronik hastalıklardan korur. Dengeli beslenmeyi sağlar. İlaçların yan tesirini azaltır. Kemiklerin güçlü kalmasını sağlar ve kemik erimesini engeller. Vücut ağırlığını azaltır ve kilo verdirmeyi kolaylaştırır. Yetişkinler günde en az 2 bardak süt tüketmelidir."

 
Sipariş için tıkalyınız ! Sipariş için tıkalyınız !

Organikyiyecek.net